Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky
LÉKÁRENSKÝ PODCAST|pharmaAPATYKÁŘ|ČESKÁ APATYKA|RODINNÁ LÉKÁRNA
MILIÓNOVÝ ČESKÝ FARMAWEB S EVROPSKÝM NADHLEDEM - ŠPIČKY EVROPSKÉHO LÉKÁRENSTVÍ V PODCASTU APATYKÁŘE!
DISKUSNÍ FORUM - Konkrétní diskuze k tématu

TÉMA: K článku Vitiligo [Přečíst článek]
TÉMA ZAVEDL(A): Ája [Počet reakcí: 90, Zobrazit]
Datum: 12.12.2004, 17:20:18

Zná někdo tuto chorobu? Popř má zkušenosti s její léčbou?
Díky
Reakce k tématu...
Re: K článku Vitiligo
Autor: Jarka [Reaguje na: Marcela]
Datum: 27.02.2010, 02:01:44

Já mám Vitiligo od 26 let.Dnes e mi 52 let.V knize it s vitamíny jsem vyčetla doporučení na PABA.Začala jsem se ptát u lékařů.Odpověď byla,že nevědí o jaký lék se jedná.Až v jedné lékárně věděli o co jde a objednali mi ji.Zatím nevím,vzala jsem asi 10 tablet.
Autor: Vladka [Reaguje na: Jiřina Kulíšková]
Datum: 17.11.2009, 16:21:21

Já piju čaj na vitiligo teprve 2 měsíce,tak se zatím pigment neobjevuje. To je krátká doba,prý až tak za 4 měsíce. Čaj jsem si objednávala na doporučení hodné paní z Bylinky - viz příspěvek níže u ROSA CANINA - tel. 549 420 289, objednávala jsem si 250 g a s poštovným stál 182 Kč. Piju ho jednou denně. Musím věřit,že pomůže alespoň trochu. Paní v příspěvku níže pomáhá.
Autor: Jiřina Kulíšková [Reaguje na: Jitka Vrbková] [Počet reakcí: 1, Zobrazit]
Datum: 16.11.2009, 19:49:06

Prosím o adresu kde se může koupit čaj Vitiligo a jaké množství si mám pro začátek objednat,aby mně vydržel do jara.
Opravdu Vám pomahá?
Děkuji za odpověď .
Autor: Jiřina Kulíšková [Reaguje na: lenka]
Datum: 16.11.2009, 19:43:42

Mám také velké problémy s vitiligem,na obličeji se mě to zlepšilo pomocí Vitiskinu.Chtěla bych zkusit Novitil.Prosila bych Vás o adresu kde se objednává a radu kde a jakou koupit lampu.
Děkui za odpověď.
Autor: lenka [Reaguje na: Vladka] [Počet reakcí: 1, Zobrazit]
Datum: 08.11.2009, 20:09:56